تهران - اقدسیه - خیابان گلزار (ولیعصر ) - کوچه رضاییان - پلاک 8
  • تلفن تماس 021-26755506

  • آدرس ایمیل

چرا بعضی دختران نسبت به مادران خود رفتار بدی دارند؟

 چرا بعضی دختران نسبت به مادران خود رفتار بدی دارند؟

 

 

وقتی دو نفر بر سر موضوعات بی‌اهمیت با هم بحث می‌کنند این نشانه‌ای از بد رفتاری رابطه آنهاست. البته اختلاف نظر چیز دیگری است. اما این دعوا‌های کوچک گاهی شما را در موقعیتی غیرقابل اجتناب قرار می‌دهد. وقتی متوجه شدید که دخترتان با شما در مورد موضوعات نامرتبط دعوا کرده است، به این معنی است که همه چیز به سمت و سویی پیش می‌رود. او اهمیتی نخواهد داد حتی اگر از لحن بی‌احترامی استفاده کند. او دیگر از حضور شما لذت نخواهد برد. در واقع او ترجیح نمی‌دهد در کنار شما باشد. هیچ کس دوست ندارد یک زندگی محدود داشته باشد. وقتی می‌خواهید او را تنبیه کنید در مورد دخترتان هم همین‌طور است. اگر بیش از حد درگیر زندگی خود هستید به دخترتان وقت کافی نمی‌دهید. این ممکن است او را تحریک کند و او را مجبور کند که با شما خشن شود.

 به حریم خصوصی او تجاوز می‌کنید:

این یکی از وسوسه انگیزترین دلایل درگیری مادر و دختر است. از این گذشته هیچ کس تهاجم به امور خصوصی خود را دوست ندارد. برای شما این ممکن است فقط یک حرکت مراقبتی یا مراقبت از زندگی دخترتان باشد. اما برای او ممکن است کاملاً مضحک به نظر برسد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید گاهی اوقات به تلفن او نگاهی بیندازید یا ممکن است در حالی که او مشغول انجام کاری خصوصی بود بدون در زدن وارد اتاق او شوید.

برای او تصمیم‌گیری می‌کنید:

این یکی دیگر از دلایل اصلی بدرفتاری دختران با مادرانشان است. دختران بزرگتر ترجیح نمی‌دهند که شخص دیگری به جای او تصمیم بگیرد. در شرایط خاص ممکن است این امکان وجود داشته باشد که برای نظر او ارزش قائل نباشید. باید به او اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد. از رفتاری که در دوران کودکی با او داشتید دست بردارید. اگر خیلی به مسائل شخصی دخترتان نپردازید زیرا ممکن است بیشتر اوقات با شما مخالفت نکند.

با فرزندتان صحبت کنید:

اگر دخترتان مدتی است با شما بدرفتاری کرده با او بنشینید و موضوع را حل کنید. بهترین کار این است که در مورد احساسات خود صحبت کنید و از شر همه چیز‌های منفی بین خود خلاص شوید. اگر مدتی است که دخترتان را نادیده می‌گیرید از همین حالا به او زمان بدهید تا رابطه خود را بهتر کند. هر چه زمان بیشتری را برای تعامل با او صرف کنید بیشتر با او ارتباط برقرار خواهید کرد.

کسب اطلاعات بیشتر ( لمس کنید )

چرا دختران از مادران خود انتقاد می‌کنند؟

وقتی مادری سعی می‌کند سرپرستی دختر کامل خود را به عهده بگیرد ممکن است عصبانی شود و از مادرش انتقاد کند. دختران والدین کنترل‌کننده را دوست ندارند. از این رو، آن‌ها از هر تصمیمی که برای او می‌گیرید انتقاد می‌کنند.

چگونه با دختری که بی‌احترامی می‌کند برخورد کنیم؟

اگر گاهی اوقات بیش از حد بی‌احترامی کرد ممکن است او را سرزنش کنید. اما در عوض با او بنشینید و با آرامش به مشکلاتش گوش دهید. با هم دوست شوید و مسائل خود را قبل از بدتر شدن حل کنید.

چرا دختران مادران را سرزنش می‌کنند؟

دختران مادران خود را به هر یک از این دو دلیل سرزنش می‌کنند. چه مادر بیش از حد درگیر زندگی دخترش باشد و چه از زندگی آن‌ها بی‌اطلاع باشد در هر صورت خطرات بیشتری وجود دارد که رابطه شما بدتر شود.

نتیجه‌گیری:

اگر متوجه علائمی شدید که نشان می‌دهد دخترتان نسبت به شما بد می‌شود قبل از بدتر شدن رابطه خود از آن جلوگیری کنید. به اندازه کافی صبور باشید تا دوباره با او ارتباط برقرار کنید.

منبع: نی نی سایت

مطالب مرتبط

نظرات کاربران ۰

خرید حضوری تتر